Subactivitatea A1.1 – Managementul general al proiectului: planificarea, organizarea,
evaluarea si controlul proiectului, are un caracter continuu si consta in:
munca, proceduri de lucru, diagrame de workflow);
rol decizional in aspectele contractuale si de management;
Subactivitatea A1.2 Activități indirecte de suport pentru managerul de proiect, informare si publicitate si alte activități administrative conexe. Aceasta activitate contribuie la realizarea tuturor obiectivelor proiectului in vederea obținerii rezultatelor previzionate in perioada celor 18 de luni de implementare și presupune:
Subactivitatea A2.1 – Organizarea si derularea de campanii de conștientizare a angajatorilor în vederea recrutării, selecției si comunicarii cu grupul țintă
In cadrul acestei subactivități vor fi prezentate angajatorilor elementele specifice ale proiectului si activitățile ce urmează a fi desfășurate, cu accent pe oportunitățile oferite prin participarea angajaților la cursuri de formare a competentelor digitale cat si principalele condiții care se impun pentru a beneficia de acestea.
Informarea si conștientizarea angajatorilor va fi realizată prin organizarea a 9 evenimente de conștientizare si a unor campanii de informare si conștientizare.
Recrutarea grupului țintă se va face se va face in mod obiectiv, nediscriminatoriu si transparent. Procesul de recrutare cuprinde următoarele etape principale:
social media a proiectului, beneficiarului, partenerilor, la sediile partenerilor
Subactivitatea A2.2 – Dezvoltarea de parteneriate relevante pentru promovarea importanței si necesitații participări angajaților la programe de formare continuă
În cadrul acestei subactivități vor fi încheiate minimum 32 de parteneriate cu angajatori care își desfășoară activitate a in regiunile de Dezvoltare Sud Muntenia, Sud-Est, Centru, Nord-Est, in sectoarele economice cu
potențial competitiv identificate conform SNC și în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI. Scopul parteneriatelor va fi de a identifica și aplica mecanisme inovative în vederea stimulării implicării angajatorilor în formarea profesională continuă a angajaților, în conformitate cu cerințele pieței muncii și cu potențialul de digitalizare a întreprinderilor.
Subactivitatea A3.1 – Organizarea si derularea programelor de formare profesionala în domeniul competențelor digitale
În cadrul acestei subactivitati, vor fi organizate programe de formare profesionala in domeniul competentelor digitale pentru angajați din întreprinderi care își desfășoară activitatea in Regiunile de Dezvoltare Sud Muntenia, Sud-Est, Centru, Nord-Est,
In cadrul acestor programe de formare profesionala vor fi organizate cursuri de formare a competentelor digitale de baza/avansate/dedicate specialiștilor din domeniul IT pentru un număr de 310 angajați înscriși in grupul țintă al proiectului (din care 34 persoane vârstnice si 127 de femei).
În vederea facilitării organizării cursurilor si comunicării cu grupul țintă va fi utilizata o platforma de E-Learning, in care vor avea acces atât formatorii, cat si cursanții, pentru schimb de informații, încărcat documente, gestionarea cursurilor, inclusiv susținerea cursurilor in cazul in care condițiile o impun.
Sunt preconizate minim 25 grupe de cursanți, in conformitate cu necesitatea identificata in urma analizei realizate de catre parteneriat, dupa cum urmeaza:
Subactivitatea A4.1 – Sprijinirea întreprinderilor pentru valorificarea potențialului de digitalizare si organizarea de programe de învățare la locul de muncă
În cadrul acestei subactivităti se va acorda sprijin pentru 32 întreprinderi care isi desfășoară activitatea in Regiunile de Dezvoltare Sud Muntenia, Sud-Est, Centru, Nord-Est, cu activitatea principala sau secundara într-unul din sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC si in corelare cu unul din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI sau întreprinderi care intenționează sa-si adapteze activitatea principala sau secundara la cel puțin unul din aceste sectoare economice.
Sprijinul oferit întreprinderilor orientate către astfel de inițiative va consta in realizarea unei analize detaliate a posibilităților, potențialului si a perspectivelor de dezvoltare pe care le au întreprinderile daca vor lua in calcul introducerea si integrarea tehnologiei digitale.
Se va oferi suport personalizat, in funcție de nevoile si tipologia fiecărei întreprinderi, urmărind găsirea celor mai potrivite soluții pentru adaptarea întreprinderilor la schimbările tehnologice si optimizarea activității acestora in vederea asigurării sustenabilității. In cadrul acestei sub activități vor fi încurajate ideile inovatoare, ideile care pun in valoare crearea unor condiții optime pentru competitivitate si care sprijină crearea de valoare adăugată prin folosirea tehnologiilor avansate.